Wednesday, February 18, 2015

Year of the Sheep

"year_of_the_sheep" by monorirogue

A bit of Prose:

The Sheep

Merry meet blessed sheep,
A trusted companion and friend
Let love and lasting success find way to us
For tranquility and healing to begin
I know and cherish you,
And can rely on your support
We shall overcome,
Beyond these trials a brilliant light
Beaming deep within our souls
Heart to heart we find our strength
Singing onward to the beat of our drum
The future is ours...

-ACK-

Greetings:
Dear Fellow Followers of Ramiel,

S-L-U looks determinedly at the new year!
We are valiantly striving to bring you future developments soon!
We will continue to keep you all updated on our progress!

Brightest Blessings,
S-L-U

散文のビット:


幸せな祝福された羊を満たす
信頼できる仲間と友人
愛と永続的な成功を私たちに方法を見つけることができます。
静けさと癒しを開始するには
知っているし、大事にする、
あなたのサポートに頼ることができると
我々 が克服しなければなりません。
これらの試験を超えて、華麗なライト
私たちの魂の奥深くに輝かせてください。
心を私たちは私たちの強さを見つける
以降、ドラムのビートに合わせて歌う
未来は私達のもの.

-ACK-

ご挨拶:
親愛なる仲間の信者は、Ramiel

S-L-U 新年を
断固として見て !
果敢すぐに将来の発展をもたらすに取り組んでいます !
あなたのすべての私たちの進捗状況を更新していきます !

明るい祝福
S-L-U


1 comment: