Friday, January 17, 2014

Morsel of Verse II, Salute to the Voyager

As I ready to join The Voyager Tooth, I rally my spirit to soar above all our coming obstacles, ~ Lueya.

"__Assassin_or_Knight____" by F_AYN_T


Nobles of Time

It is a game
We are in,
Always striving to win,
Beat the odds,
Stand strong and proud,
A worthy challenge calls your name,
The heart of your destiny,
Play on,
Play on, in and out of time
Reach beyond
Perceived limitations
The reward is great.
Join me,
Let’s oppose our demons,
And strike down our fears,
We will ascend,
We are stronger than
Any of these monsters,
Nobles of time,
Our truth is the impossible,
We are magic
We will win,
We will reach the stars
Famed heroes of legend’s lore,
Our light shines on and on,
Play on,
Onto another day,
Another battle to be won…

-ACK-

"+chess game+" by LanWu

私は、ボイジャー歯に参加する準備ができて
私の精神を上げる
上記のすべての私たちの今後の障害物を急上昇するには
〜 Lueya。

時間の貴族

それは、ゲームです。
我々 には、
勝つために、常に努めています
オッズをビートします。
強いと誇りに思って、スタンド
価値のある挑戦はあなたの名前を呼ぶ
あなたの運命の心
、上で再生します。
時間のうち、上で再生します。
超えてに到達します。
知覚限界
報酬は素晴らしいです。
私に参加、
私たち悪魔対抗しよう
私たちの不安ダウン ストライキ
我々 は昇る
我々 はよりも強い
これらのモンスターのいずれか
時間の貴族
私たちの真実は、不可能
私たちは魔法
我々 は勝つ
我々 は、星に達する
伝説の伝承の有名な英雄
私たちの光輝くで上
、上で再生します。
別の日に
別の戦いは勝たれる.

-ACK-

No comments:

Post a Comment